

Tehosta eläinklinikkasi liiketoimintaa
Tehosta eläinklinikkasi liiketoimintaa
Eläinklinikan monitoimityökalu
Eläinklinikan monitoimityökalu
Katso, miten klinikat ja terveydenhuollon tiimit käyttävät Clinicoa työn automatisointiin, asiakaskokemuksen tehostamiseen ja kasvun nopeuttamiseen.
Katso, miten klinikat ja terveydenhuollon tiimit käyttävät Clinicoa työn automatisointiin, asiakaskokemuksen tehostamiseen ja kasvun nopeuttamiseen.
KÄYNTITIHEYS
Asiakkaat palaavat oikeaan aikaan
Lopputulos
Ennaltaehkäisevä hoito toteutuu ja käyntien määrä kasvaa automaattisesti.
Toiminto
Clinico lähettää asiakkaalle oikea-aikaiset muistutukset ja ohjaa varaamaan ajan.
Esimerkki
Rokotus lähestyy → muistutus
Kontrolli myöhässä → uusi muistutus
Ajanvaraus kätevästi mobiilisovelluksesta
KÄYNTITIHEYS
Asiakkaat palaavat oikeaan aikaan
Lopputulos
Ennaltaehkäisevä hoito toteutuu ja käyntien määrä kasvaa automaattisesti.
Toiminto
Clinico lähettää asiakkaalle oikea-aikaiset muistutukset ja ohjaa varaamaan ajan.
Esimerkki
Rokotus lähestyy → muistutus
Kontrolli myöhässä → uusi muistutus
Ajanvaraus kätevästi mobiilisovelluksesta
BRÄNDI
Teidän näköinen kanta-asiakaskokemus
Lopputulos
Asiakas kokee liittyvänsä suoraan teidän klinikkanne ohjelmaan, ei ulkopuoliseen palveluun.
Toiminto
Sovellus mukautuu automaattisesti klinikan logoihin, väreihin ja sisältöihin.
Esimerkki
Sovelluksen teema vaihtuu klinikan väreihin
Palkintojen nimet ja sisällöt brändätään teille
Etusivun kuva ja tekstit klinikan omia
Tiskille valmiit materiaalit teidän ilmeellä
BRÄNDI
Teidän näköinen kanta-asiakaskokemus
Lopputulos
Asiakas kokee liittyvänsä suoraan teidän klinikkanne ohjelmaan, ei ulkopuoliseen palveluun.
Toiminto
Sovellus mukautuu automaattisesti klinikan logoihin, väreihin ja sisältöihin.
Esimerkki
Sovelluksen teema vaihtuu klinikan väreihin
Palkintojen nimet ja sisällöt brändätään teille
Etusivun kuva ja tekstit klinikan omia
Tiskille valmiit materiaalit teidän ilmeellä
KASSAPROSESSI
Pisteet lisätään kassalla sekunneissa
Lopputulos
Henkilökunta lisää pisteet ilman, että työ keskeytyy tai kassajono hidastuu.
Toiminto
Kassahenkilöstö valitsee vain ostettavan palvelun ja ostoksen summan. Pisteet lisäytyy automaattisesti asiakkaalle.
Esimerkki
Lisää pisteet kanta-asiakkaille muutamalla klikkauksella
KASSAPROSESSI
Pisteet lisätään kassalla sekunneissa
Lopputulos
Henkilökunta lisää pisteet ilman, että työ keskeytyy tai kassajono hidastuu.
Toiminto
Kassahenkilöstö valitsee vain ostettavan palvelun ja ostoksen summan. Pisteet lisäytyy automaattisesti asiakkaalle.
Esimerkki
Lisää pisteet kanta-asiakkaille muutamalla klikkauksella
mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
Kanta-asiakasohjelman hyödyt eläinklinikoille
Ilman kanta-asiakasohjelmaa
Asiakkaat unohtavat rokotukset ja kontrollit
Asiakkaat unohtavat rokotukset ja kontrollit
Käyntitiheys vaihtelee eikä syitä nähdä
Käyntitiheys vaihtelee eikä syitä nähdä
Asiakkaat eivät sitoudu klinikkaan pitkällä aikavälillä
Asiakkaat eivät sitoudu klinikkaan pitkällä aikavälillä
Kilpaileva klinikka nappaa asiakkaan tarjouksella
Kilpaileva klinikka nappaa asiakkaan tarjouksella
Pisteitä tai etuja ei ole → ei lisäkäyntejä
Pisteitä tai etuja ei ole → ei lisäkäyntejä
Clinicon avulla
Käyntitiheys kasvaa pisteiden ja palkintojen ansiosta
Käyntitiheys kasvaa pisteiden ja palkintojen ansiosta
Nosta asiakastyytyväisyyttä
Nosta asiakastyytyväisyyttä
Hoitopolut pysyvät kasassa ilman manuaalista työtä
Hoitopolut pysyvät kasassa ilman manuaalista työtä
Brändätty äppi sitouttaa asiakkaat tiukemmin teihin
Brändätty äppi sitouttaa asiakkaat tiukemmin teihin
Keskity potilastyöhön, me hoidamme muun
Keskity potilastyöhön, me hoidamme muun
FAQ
Usein kysyttyä
Kuinka nopeasti kanta-asiakasohjelma alkaa tuottaa lisäkäyntejä?
Ensimmäiset tulokset näkyvät yleensä 2–3 kuukaudessa, kun asiakkaat ovat ladanneet sovelluksen ja alkaneet kerätä pisteitä. Merkittävä kasvu käyntitiheydessä näkyy tyypillisesti 4–6 kuukauden kohdalla, jolloin data on tarpeeksi tarkkaa.
Miten laskette meille syntyvän lisäliikevaihdon?
Voivatko asiakkaat huijata pisteiden kanssa?
Kuinka paljon työtä ohjelman käyttöönotto vaatii?
Vaatiiko sovellus integraatiota Provetiin tai muihin järjestelmiin?
Kuinka nopeasti kanta-asiakasohjelma alkaa tuottaa lisäkäyntejä?
Ensimmäiset tulokset näkyvät yleensä 2–3 kuukaudessa, kun asiakkaat ovat ladanneet sovelluksen ja alkaneet kerätä pisteitä. Merkittävä kasvu käyntitiheydessä näkyy tyypillisesti 4–6 kuukauden kohdalla, jolloin data on tarpeeksi tarkkaa.

