Tehosta eläinklinikkasi liiketoimintaa

Tehosta eläinklinikkasi liiketoimintaa

Eläinklinikan monitoimityökalu

Eläinklinikan monitoimityökalu

Katso, miten klinikat ja terveydenhuollon tiimit käyttävät Clinicoa työn automatisointiin, asiakaskokemuksen tehostamiseen ja kasvun nopeuttamiseen.

Katso, miten klinikat ja terveydenhuollon tiimit käyttävät Clinicoa työn automatisointiin, asiakaskokemuksen tehostamiseen ja kasvun nopeuttamiseen.

KÄYNTITIHEYS

Asiakkaat palaavat oikeaan aikaan

Lopputulos

Ennaltaehkäisevä hoito toteutuu ja käyntien määrä kasvaa automaattisesti.

Toiminto

Clinico lähettää asiakkaalle oikea-aikaiset muistutukset ja ohjaa varaamaan ajan.

Esimerkki

Rokotus lähestyy → muistutus

Kontrolli myöhässä → uusi muistutus

Ajanvaraus kätevästi mobiilisovelluksesta

KÄYNTITIHEYS

Asiakkaat palaavat oikeaan aikaan

Lopputulos

Ennaltaehkäisevä hoito toteutuu ja käyntien määrä kasvaa automaattisesti.

Toiminto

Clinico lähettää asiakkaalle oikea-aikaiset muistutukset ja ohjaa varaamaan ajan.

Esimerkki

Rokotus lähestyy → muistutus

Kontrolli myöhässä → uusi muistutus

Ajanvaraus kätevästi mobiilisovelluksesta

BRÄNDI

Teidän näköinen kanta-asiakaskokemus

Lopputulos

Asiakas kokee liittyvänsä suoraan teidän klinikkanne ohjelmaan, ei ulkopuoliseen palveluun.

Toiminto

Sovellus mukautuu automaattisesti klinikan logoihin, väreihin ja sisältöihin.

Esimerkki

Sovelluksen teema vaihtuu klinikan väreihin

Palkintojen nimet ja sisällöt brändätään teille

Etusivun kuva ja tekstit klinikan omia

Tiskille valmiit materiaalit teidän ilmeellä

BRÄNDI

Teidän näköinen kanta-asiakaskokemus

Lopputulos

Asiakas kokee liittyvänsä suoraan teidän klinikkanne ohjelmaan, ei ulkopuoliseen palveluun.

Toiminto

Sovellus mukautuu automaattisesti klinikan logoihin, väreihin ja sisältöihin.

Esimerkki

Sovelluksen teema vaihtuu klinikan väreihin

Palkintojen nimet ja sisällöt brändätään teille

Etusivun kuva ja tekstit klinikan omia

Tiskille valmiit materiaalit teidän ilmeellä

KASSAPROSESSI

Pisteet lisätään kassalla sekunneissa

Lopputulos

Henkilökunta lisää pisteet ilman, että työ keskeytyy tai kassajono hidastuu.

Toiminto

Kassahenkilöstö valitsee vain ostettavan palvelun ja ostoksen summan. Pisteet lisäytyy automaattisesti asiakkaalle.

Esimerkki

Lisää pisteet kanta-asiakkaille muutamalla klikkauksella

KASSAPROSESSI

Pisteet lisätään kassalla sekunneissa

Lopputulos

Henkilökunta lisää pisteet ilman, että työ keskeytyy tai kassajono hidastuu.

Toiminto

Kassahenkilöstö valitsee vain ostettavan palvelun ja ostoksen summan. Pisteet lisäytyy automaattisesti asiakkaalle.

Esimerkki

Lisää pisteet kanta-asiakkaille muutamalla klikkauksella

mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

Kanta-asiakasohjelman hyödyt eläinklinikoille

Ilman kanta-asiakasohjelmaa

Asiakkaat unohtavat rokotukset ja kontrollit

Asiakkaat unohtavat rokotukset ja kontrollit

Käyntitiheys vaihtelee eikä syitä nähdä

Käyntitiheys vaihtelee eikä syitä nähdä

Asiakkaat eivät sitoudu klinikkaan pitkällä aikavälillä

Asiakkaat eivät sitoudu klinikkaan pitkällä aikavälillä

Kilpaileva klinikka nappaa asiakkaan tarjouksella

Kilpaileva klinikka nappaa asiakkaan tarjouksella

Pisteitä tai etuja ei ole → ei lisäkäyntejä

Pisteitä tai etuja ei ole → ei lisäkäyntejä

Clinicon avulla

Käyntitiheys kasvaa pisteiden ja palkintojen ansiosta

Käyntitiheys kasvaa pisteiden ja palkintojen ansiosta

Nosta asiakastyytyväisyyttä

Nosta asiakastyytyväisyyttä

Hoitopolut pysyvät kasassa ilman manuaalista työtä

Hoitopolut pysyvät kasassa ilman manuaalista työtä

Brändätty äppi sitouttaa asiakkaat tiukemmin teihin

Brändätty äppi sitouttaa asiakkaat tiukemmin teihin

Keskity potilastyöhön, me hoidamme muun

Keskity potilastyöhön, me hoidamme muun

FAQ

Usein kysyttyä

Kuinka nopeasti kanta-asiakasohjelma alkaa tuottaa lisäkäyntejä?

Ensimmäiset tulokset näkyvät yleensä 2–3 kuukaudessa, kun asiakkaat ovat ladanneet sovelluksen ja alkaneet kerätä pisteitä. Merkittävä kasvu käyntitiheydessä näkyy tyypillisesti 4–6 kuukauden kohdalla, jolloin data on tarpeeksi tarkkaa.

Miten laskette meille syntyvän lisäliikevaihdon?

Voivatko asiakkaat huijata pisteiden kanssa?

Kuinka paljon työtä ohjelman käyttöönotto vaatii?

Vaatiiko sovellus integraatiota Provetiin tai muihin järjestelmiin?

Kuinka nopeasti kanta-asiakasohjelma alkaa tuottaa lisäkäyntejä?

Ensimmäiset tulokset näkyvät yleensä 2–3 kuukaudessa, kun asiakkaat ovat ladanneet sovelluksen ja alkaneet kerätä pisteitä. Merkittävä kasvu käyntitiheydessä näkyy tyypillisesti 4–6 kuukauden kohdalla, jolloin data on tarpeeksi tarkkaa.

Miten laskette meille syntyvän lisäliikevaihdon?

Voivatko asiakkaat huijata pisteiden kanssa?

Kuinka paljon työtä ohjelman käyttöönotto vaatii?

Vaatiiko sovellus integraatiota Provetiin tai muihin järjestelmiin?